Vrienden

Om ons museum mogelijk te maken en levend te houden, is de steun en betrokkenheid van onze vrieden van grote waarde. Wilt u daaraan bijdragen, word dan ook vriend: met uw steun kunnen we het museum laten bloeien!

Wat doen wij voor u?

Een kenmerk van vriendschap is dat je van elkaar weet wat je bezighoudt en waarmee je actief bent. Wat ons betreft bestaat de wederzijdse betrokkenheid dan ook niet enkel uit het dankbaar ontvangen van een bijdrage. Als vriend ontvangt u daarom regelmatig onze nieuwsbrief, wordt u uitgenodigd voor evenementen zoals de gezellige opening van een nieuwe tentoonstelling, en we informeren u over interessante gebeurtenissen (denk aan excursies, lezingen of workshops).

Natuurlijk heeft u ook het hele seizoen gratis toegang voor uzelf plus een gast.

Bent u op zoek naar het rekeningnummer van de vrienden? Dat is NL85 RABO 0305 0321 94

Wat doen wij met uw bijdrage?

Uw bijdrage wordt niet gebruikt voor de reguliere exploitatie van het museum, maar voor extra’s die een meerwaarde bieden.

In 2023 zijn de vriendenbijdragen gebruikt voor een deel van de aankleding van de Raadzaal: een antieke kroonluchter en tafelkleden met Friese spreuken over de liefde, die gebruikt worden bij huwelijken.

Wilt u ook vriend worden?

Rekeningnummer vrienden

Voor het geval u op zoek was naar
het rekeningnummer van de vrienden,

dat is:

NL85 RABO 0305 0321 94

Met onderstaand formuliertje kunt u zich aanmelden als vriend. Fijn dat u meedoet!

Heerenwal 48
8556 XW Sloten
+31 514 531541

Museum Sloten is ook te vinden op
Museuminfo

Openingstijden 2024

Van 30 maart tm 31 oktober

Op
dinsdag t/m vrijdag 11 – 17 uur
zaterdag en zondag 13 – 17 uur

Afwijkende openingstijden

Maart, april en oktober:
   dinsdag t/m vrijdag tot 16 uur
Juli en augustus extra open:
   maandag 13 - 17 uur

Gesloten op
1e en 2e paasdag (31 maart en 1 april)
Koningsdag (27 april)
Hemelvaartsdag (9 mei)
1e en 2e pinksterdag (19 en 20 mei)

en verder wegens groepsboekingen op

28 juni tot 16 uur
6 september hele dag

Toegangsprijzen

Volwassenen € 5,-
Kinderen van 6 t/m 12 jaar € 3,50
Kinderen jonger dan 6 jaar gratis
Museumkaart gratis

Groepen
Korting en arrangement op maat.Neem vooral even contact op voor overleg.